niedziela, 10 listopada 2013

Informacja

Nie martwcie się tym razem nie chcę zawieszać czy usuwać bloga. Nie. Tym razem tylko jeden krótki link http://francesca-leon-love.blogspot.com/
Jest to mój nowy blog z opowiadaniem o Francesce. Znajdą się tam również fragmenty o Leoncesce, parze, która co prawda nie występuje w serialu, ale zawładnęła moim sercem. Tak więc będę pisać dwa opowiadania, bo nie wyobrażam sobie zaczynać nowego i opuszczać stare lub mimo tego, że tak świetnie mi się pisze nowe, nie publikować go ze względu na stare. Oba są częścią mnie bez której nie potrafię się obyć.
Liczę, że spodoba wam się moja idea i będziecie częstymi gośćmi mojego bloga. Za wszystkie komentarze, wyświetlenia i waszą obecność z góry dziękuję. Nie wiecie ile to znaczy dla kogoś takiego jak ja. <3
No to chyba wszystko, co chciałam wam przekazać.
Do zobaczenia w kolejnym rozdziale, który prawdopodobnie za tydzień, bo muszę ogarnąć mnóstwo rzeczy...
Dzięki, że jesteście! 
;*

2 komentarze:

  1. Uhu, wpadnę zaraz :D
    Ja tam lubię nowości, Leoncesca nie jest zła xD
    Pozdrawiam,
    Caro <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej zaczynam kolejną historię jeśli nie znacie poprzedniej zapraszam do lektury. No i oczywiście do śledzenia nowego opowiadania.

    http://zderzeniedwochswiatowvioletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń