czwartek, 22 sierpnia 2013

Ważna informacja!!!

To tak... Rozdziału nie było wczoraj i dzisiaj też już się nie pojawi. Wybaczcie, praktycznie cały czas mam zajęty, a jak już jest wolna chwila, to weny brak. Piszę, bo nie jestem pewna czy pojawi się jutro lub pojutrze, ponieważ w dniu jutrzejszym idę do ortodonty, założyć aparat i naprawdę nie wiem, jak będę się czuła i czy nic mnie nie będzie bolało... Jeśli dam radę, obiecuję, że napiszę dłuższy rozdział, ale jeśli nie to proszę, zrozumcie.

Dziękuję za wszystkie komentarze i do zobaczenia przy kolejnym rozdziale!

:*

3 komentarze:

  1. Będę czekać :*
    Bo bardzo mi się tu podoba.
    SUPEROWY WYGLĄD :D
    Wpadaj na nowy rozdział: http://violetta-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw sie aparat nie boli bo miałam na początku trzeba sie przyzwyczaic ale wszystko robi się normalnie
    lovciam twojego bloga

    OdpowiedzUsuń