poniedziałek, 21 lipca 2014

Informacja (aktualizacja)

AKTUALIZACJA: Okazało się, że zepsułam jakąś ważną część i router musiał iść do naprawy. Wygląda to jeszcze gorzej niż brzmi i nie mam pewności kiedy znów będę mogła dodać rozdział. Chwilowo korzystam z hot spota, aczkolwiek nie jestem w stanie chodzić po całym mieście z laptopem. Przepraszam za moją głupotę :(

Niestety, przewiduję opóźnienia w dodawaniu rozdziałów, w związku z awariami prądu i brakiem dostępu do internetu.
Bardzo, bardzo przepraszam.
Następny rozdział - jak najszybciej, choć nie wcześniej niż jutro/w środę, gdyż nie mam możliwości go dokończyć i opublikować :(

Kocham was mocno!

xx

3 komentarze:

  1. super blogg to leonetta czy vco?

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać, kochana :*

    Powracam ze zdwojoną siłą! Kolejny rozdział na blogu, a w nim: czy Adrian i Ludmiła zostaną parą na odległość? Czy Francesca przeżyła tajemniczy wypadek? Jaką decyzję podjęła Naty? Czy Leonetta zaprzestanie swoim kłótniom? Co odkryje Valencia?
    Rozdział 55 już u mnie na blogu!

    http://violetta-story.blogspot.com/2014/08/rozdzia-55.html

    OdpowiedzUsuń